نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:41

ابلاغ ۳۲۰میلیارد تومان اعتبار برای بهبود محورهای ارتباطی کرمانشاه

کرمانشاه- ابلاغ ۳۲۰میلیارد تومان اعتبار برای بهبود محورهای ارتباطی استان کرمانشاه در دیدار استاندار کرمانشاه با معاون وزیر راه و شهرسازی قطعی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر چهارشنبه با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دیدار کرد.

در این دیدار ابلاغ ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقا و ترمیم محورهای ارتباطی استان کرمانشاه قطعی شد.

همچنین در این دیدار که با حضور معاونان سازمان راهداری و مدیرکل راهداری استان در محل استانداری برگزار شد، مصوب شد که اقدام لازم برای لکه گیری، آسفالت، اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب علائم هشدار دهنده و راهنما و تقویت امکانات زیرساختی و رفاهی در طول مسیرهای اربعین حسینی در استان کرمانشاه انجام شود.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در حاشیه این نشست اظهار کرد: رئیس سازمان راهداری و هیئت همراه امروز مهمان استاندار کرمانشاه بودند که به منظور بازدید از پروژه‌ها و همچنین ایجاد هماهنگی برای توسعه زیرساخت‌های مربوط به اربعین وارد کرمانشاه شده‌اند.

وی افزود: قطعاً این هماهنگی‌ها منجر به خدمات بهتر و اجرای توسعه طرح‌های زیرساخت در اربعین و همچنین توسعه محورهای مواصلاتی استان در مرز خسروی و مسیر حرکتی اربعین خواهد شد.

کرمی ادامه داد: در این دیدار مقرر شد که تا قبل از برگزاری اربعین تمامی پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین از جمله راه‌ها و خدمات حمل و نقل در مرزها برای ارائه به زائرین به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین مقرر شد که ۳۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود محورهای مواصلاتی و ارتباطی استان اختصاص پیدا کند که این اعتبار برای اجرای راه‌های مواصلاتی و روکش آسفالت از ورودی استان تا مرز خسروی و به سمت مهران هزینه خواهد شد که کل این پروژه‌ها را تا قبل برگزاری اربعین در استان به اتمام خواهیم رساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170296

مهمترین اخبار ایران و جهان: