نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 16:39

چرخه اقتصادی کشور به کار و تلاش کارگران گره خورده است

آرادان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت تسریع در حل گرفتاری و مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: چرخه اقتصادی کشور به کار و تلاش کارگران گره خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی عصر سه شنبه در بازدید از دو شرکت صنعتی در شهرستان آرادان به مناسبت هفته کار و کارگر ضمن بیان اینکه یکی از دغدغه‌های به جد رهبر معظم انقلاب در رابطه با رفع مشکلات معیشت کارگران بوده است، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که ارکان یک جامعه بهم پیوسته هستند و تلاش و خرد همه آنها است که کشور را پیش می‌برد.

وی ضمن بیان اینکه تک تک افراد جامعه در رشد یا افول اقتصاد یک کشور نقش دارند، افزود: برای توسعه اقتصاد یک کشور باید نقش همه اعضا را در نظر گرفت که در رأس آن کارگران جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در کنار سرمایه گذاران مهمترین پایه‌های اقتصاد را کارگران تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم به کمال و سعادت یک نظام اقتصادی قدرتمند دست یابیم باید به طبقه کارگر توجه کافی شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه تسریع حل گرفتاری و مشکلات جامعه کارگری مورد تاکید است، تصریح کرد: این یکی از دغدغه‌های بزرگ رهبر انقلاب است که بارها در دیدارهای مختلف با مدیران صنایع و کارخانه‌ها آنها را به انجام رفع گرفتاری کارگران مکلف کردند.

وی ضمن بیان اینکه چرخه اقتصادی کشور به کار و تلاش کارگران گره خورده است، افزود: از این رو کارگران با برخورداری از جایگاه اجتماعی و مهم همواره مهمترین سرمایه‌های نظام اسلامی را تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183496

مهمترین اخبار ایران و جهان: