نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 19:47

جمع‌آوری بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان خوزستان

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال در قالب «جشن نیکوکاری» از سوی مردم استان به نیازمندان کمک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار شد، خبر داد: در این جشن بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مردم خوزستان جمع‌آوری شده که ۴۰ درصد از این میزان از سوی مراکز نیکوکاری و ۶۰ درصد توسط کمیته امداد استان جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: کمک‌های مردمی استان در جشن نیکوکاری امسال که در ایام نوروز برای حمایت از نیازمندان انجام گرفت که نسبت به پارسال ۲۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: برگزاری جشن نیکوکاری باهدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است که با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند در ایام نوروز و ماه رمضان برای مشارکت در طرح‌های اطعام نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان یا به صورت غیر حضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد تلفن همراه به شماره #۰۶۱*۸۸۷۷ در این پویش شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127808

مهمترین اخبار ایران و جهان: