نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 17:29

ماهیت صهیونیست ها بر پایه کودک کشی است

امام جمعه قشم گفت: ماهیت و موجودیت صهیونیست ها بر پایه کودک کشی است و آنان در منجلاب جنایات خود فرو خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم، اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده خود را نخواهد دید، یک واقعیت تاریخی را بیان فرمودند و امروز شاهدیم که آنان در منجلابی فرو رفته اند که آنان را تا نابودی کامل خواهد کشاند.

وی با بیان این که ماهیت صهیونیست ها بر پایه کودک کشی است، تصریح کرد: آنان فکر می کنند که با جنگ افروزی و تفرقه افکنی می توانند بر عمر خویش بیافزایند اما هرچه دست و پا بزنند، در این منجلاب بیشتر فرو خواهند رفت.

به گفته حاجبی، سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسؤولان و نیز در دیدار نوروزی با مردم اهمیت فراوانی دارد و نقشه راه حرکت سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی جامعه ما را مشخص می کند.

وی از نمازگزاران و عموم مردم قشم خواست تا با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر نهایت بهره روحی و معنوی را از این شب های با ارزش ببرند.

امام جمعه قشم همچنین عنوان مرد: اگر می خواهیم در شب‌های قدر محبوب خدا شویم باید خودمان را از محبت حضرت علی(ع)، اولاد معصومش و امام زمان(عج) سیراب و یک ارتباط معنوی با حضرت حجت(ع) برقرار کنیم.

حاجبی تشکیل بنیاد نهج‌البلاغه را نشانه توجه به این قاموس اسلامی دانست و افزود: همه مومنین و مسلمانان فرهنگ اسلامی را باید از نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) دریافت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133796

مهمترین اخبار ایران و جهان: