نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 15:46

اماکن عمومی و بوستان‌های شهرقدس در اختیار کار فرهنگی قرار گیرد

قدس- امام جمعه شهرقدس گفت: اماکن عمومی و بوستان‌های شهرقدس در اختیار کار فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرقدس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه شب‌های قدر فرصت استثنایی برای پالایش انسان و رقم زدن فصل جدید از زندگی است اظهار داشت: برای داشتن زندگی و جامعه مطلوب باید از سیره نورانی امیرالمومنین (ع) بهره بریم و نظم در امور، ولایتمداری و ولایت محوری داشته و مردم‌مدار باشیم.

جوکار با بیان اینکه باید حق و حقوق مردم را رسیدگی کرد و پرداخت و زیست شهدایی را الگو قرار داد گفت: برای زندگی عفیفانه و زیست مومنانه صبوری و مدیریت خشم در زندگی فردی و اجتماعی مورد نیاز است و کارگزاران نظام اسلامی نیز به تاسی از حضرت (ع) باید با صبر و حوصله رفتار کنند تا با تقویت این امر جامعه موفقی داشته باشیم.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص کشف حجاب بیان داشت در جنگ استکبار جهانی، حجاب ابزاری برای دشمن و ایجاد دوقطبی و ناامن سازی کشور شده و نباید اجازه داد حجاب اسلامی سلاحی برای آن‌ها شود.

وی عنوان داشت: برنامه راهبردی مسئولان نظام و مقابله با کشف حجاب با وزارت کشور است و فرمانداران و بخشداران مسئول مستقیم اجرای قانون با استفاده از ظرفیت قوه قضائیه هستند و این قانون در حال اجراست و گروه‌های مردمی باید تقویت شده و اماکن عمومی و بوستان‌ها در اختیار کار فرهنگی قرار گیرد و از آن‌ها حمایت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133452

مهمترین اخبار ایران و جهان: