نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 13:29

تکلیف شهرداری برای ارائه لایحه به‌منظور تحقق شعار سال

رئیس شورای شهر تهران از ملزم شدن شهرداری تهران به‌منظور ارائه لایحه‌ای در جهت تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در حاشیه صد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر تهران گفت: دستور جلسه امروز، در ارتباط با اصلاح تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی بود که در کمیسیون حمل و نقل بررسی شد و اصلاحاتی در آن شکل گرفت که جزئی بود و به تصویب شورا رسید و نرخ‌ها کمی کاهش پیدا کرد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در ارتباط با بهای خدمات کارشناسی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران نیز پیشنهادی ارائه شده بود که کاهشی بود و در شورای شهر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در ارتباط با اعطای اجازه به شهرداری برای تشکیل کمیته‌ای به‌منظور اینکه اموال مستهلک خود به جز اتومبیل که اسقاط می‌شوند را بتواند به نهادها و دستگاه‌های دولتی و خیریه‌ها و شهرهایی که دچار آسیب می‌شوند، واگذار کند به شرط اینکه از مبلغ یک میلیارد تومان بیشتر نباشد که به دلیل اینکه ابهاماتی داشت قرار شد تا روز سه شنبه بررسی شود.

چمران با اشاره به تأیید و تصویب نامگذاری‌ها گفت: در مورد چند مورد از باغات که مطرح شد که نیاز به تدوین قوانین بود که باید توضیح آن به تصویب برسد اما قبل از عید فرصت نشد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یک فوریت امضا و اعلام شد که شهرداری ملزم باشد در ارتباط با شعار سال لایحه‌ای را آورد که با امکانات خود چه کار عملیاتی در این زمینه می‌تواند انجام دهد که انشالله تهیه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1137596

مهمترین اخبار ایران و جهان: