نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 10:59

گردان‌های القدس ایست بازرسی نظامیان صهیونیست را گلوله‌باران کردند

گردان‌های القدس از هدف قرار دادن ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در شهر نابلس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، گردان‌های القدس صبح امروز اعلام کردند که نیروهای وابسته به آنها موفق شدند ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در منطقه جرزیم واقع در شهر نابلس را گلوله باران کنند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های القدس تاکید کردند که این نیروها موفق شدند در ساعت ۳ بامداد امروز به وقت محلی ایست بازرسی نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند و به سلامت به مقرهای خود بازگردند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اعلام کرده بودند که نظامیان صهیونیست به ادعای اینکه یک جوان فلسطینی قصد حمله به آن‌ها با سلاح سرد را داشته، به سمت او تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

در ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دیده می‌شود که یکی از نظامیان صهیونیستی از این جوان فلسطینی می‌خواهد از خودرو پیاده شود و بلافاصله پس از پیاده شده در جنایتی آشکار به سمت او تیراندازی کرده و این جوان را به شهادت می‌رساند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پی شهادت این جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در روستای حارس در غرب شهرک «سلفیت» واقع در کرانه باختری خواستار واکنش به شهادت «احمد یعقوب طه» شدند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین با شدت و پایداری ادامه خواهد یافت تا در نهایت به تحقق اهداف ملی برای آزادی سرزمین فلسطین و پاکسازی مقدسات و بازگشت آوارگان و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های اسرائیلی منتهی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173296

مهمترین اخبار ایران و جهان: