نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 14:50

۲۷ هزار خدمت سلامت در شهرستان گناوه ارائه شد

گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از ارائه ۲۷ هزار و ۳۴۳ خدمت بهداشتی و درمانی در ایام نوروز ۱۴۰۲ در شهرستان گناوه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ خدمات بهداشتی و درمانی متعددی به مراجعین مراکز خصوصی و دولتی ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: در این مدت بیش از ۲۷ هزار و ۳۴۳ خدمت متنوع بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع)، سوانح و سوختگی، مراکز درمانی خصوصی، دولتی و اورژانس ارائه شد.

وی گفت: خدمات ارائه شده در زمینه بهداشت دهان و دندان، مراقبت‌های گروه‌های سنی، دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان، خدمات پزشکی، پرستاری، واکسیناسیون، غربالگری کم‌کاری تیروئید نوزادان، خدمات تشخیصی رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری، اعزام و جراحی ازجمله این خدمات هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: از این خدمات تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۴ مورد ویزیت پزشک، ۱۹۱ مورد ویزیت دندان‌پزشک، ۵ هزار و ۱۲۶ خدمت آزمایشگاهی ۱ هزار و ۹۴۶ خدمت رادیولوژی، ۹۸۹ کودک و ۷۵۱ مادر باردار مراقبت شده‌اند.

حیدری بیان کرد: علاوه بر این خدمات تخصصی در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) به تعداد ۵۶۰ خدمت به مراجعین ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس ۱۱۵ شهرستان گناوه نیز در پایگاه‌های جاده‌ای، شهری و ساحلی درمجموع ۲ هزار و ۱۵۴ خدمت از قبل سلامت و مشاوره، درمان سرپایی و اعزام به سطوح بالاتر ارائه داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151152

مهمترین اخبار ایران و جهان: