نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 22:48

ظرفیت مساجد برای نهادینه کردن مطالبه گری در کردستان استفاده شود

سنندج- استاندار کردستان گفت: باید از ظرفیت مساجد و محلات برای نهادینه کردن مطالبه‌گری استفاده شود تا شاهد تسریع در پیشبرد امور باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا شنبه شب در همایش استانی محلات اسلامی کردستان که در حسینیه ستاد سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت مساجد و محلات برای نهادینه کردن مطالبه‌گری استفاده شود.

وی افزود: از ظرفیت مطالبه‌گری نیز برای رفع مشکلات باید بهره گرفته شود چرا که این موضوع موجب بهتر شدن خدماتی می‌شود که مسئولان ارائه خواهند داد.

استاندار کردستان اظهار کرد: دولت سیزدهم با شعار مردمی بودن پای کار آمده و سفر رئیس جمهور به تمام استان‌های کشور در کمتر از یکسال بیانگر این موضوع است.

زارعی کوشا افزود: همه این عوامل در راستای مردمی‌سازی و عمیق‌تر کردن رابطه مسئولان با بدنه اجتماعی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همه مدیران باید در سطوح مختلف، شعار دولت را محقق کنند چرا که در بین مردم بودن باعث تسهیلگری امور و کارها می‌شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: باید از ظرفیت مساجد برای احیای مطالبه‌گری استفاده کنیم و با ابتکارهای مختلف موجب زنده شدن این ظرفیت شویم.

زارعی کوشا افزود: عدم مطالبه‌گری موجب می‌شود که مسائل در پیچ و خم کارها به فراموشی سپرده می‌شود لذا مطالبه‌گری برای مسئولینی که متعهدانه خدمت می‌کنند، مفید خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151808

مهمترین اخبار ایران و جهان: