نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:16

طرح انقلاب ساختاری بنیاد شهید تدوین و به زودی اجرایی می شود

سنندج- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در بنیاد شهید مشکل ما با مهندسی مجدد حل نمی شود بلکه نیازمند انقلاب ساختاری داریم چرا که ساختار موجود پاسخگوی نیازها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنج شنبه در جمع نخبگان شاهد و ایثارگر کردستان در سنندج اظهار کرد: در بنیاد شهید مشکل ما با مهندسی مجدد حل نمی‌شود بلکه نیازمند انقلاب ساختاری داریم چرا که ساختار موجود پاسخگوی نیازها نیست.

وی افزود: برنامه تحول بنیاد تدوین و طراحی شده است و در این اصلاح ساختاری که به استان‌ها ابلاغ شده شاهد تحولات قابل توجهی خواهیم بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نظام جدید ساختاری را در کشور ارائه کنیم باید نهادهای انقلابی همچون بنیاد شهید با فرهنگ کار جهادی به الگویی موفق در نظام اداری تبدیل شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: برگشتن به مبانی نظری امام راحل در دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی دنبال می‌شود و ما در بنیاد شهید دنبال زنده کردن این مهم هستیم.

وی تصریح کرد: برای تبدیل شدن به یک سازمان راهبردی بیش از یک دهه زمان نیاز داریم و باید این روند را طی کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: متأسفانه در مبحث مرجعیت بخشی به جامعه ایثارگران ضعیف عمل کرده‌ایم.

قاضی زاده هاشمی افزود: معرفی توانمندی‌های جامعه ایثارگران از جمله ضروریات است و باید در این راستا تلاش ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کارکرد عملی جهاد تبیین این است که مردم در تداوم زندگی خود نیازمند الگو هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سخنان خود از خطاب به نخبگان شاهد و ایثارگر کردستان اظهار داشت: بخش عمده‌ای از ساختار جدید بنیاد شهید در خصوص تربیت مدیران آینده خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی افزود: نیازمند افراد چند ظرفیتی هستیم و در حوزه توسعه شبکه مددکاری این مهم در ساختار جدید مدنظر قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: کارآفرینان در جامعه ایثارگری شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171508

مهمترین اخبار ایران و جهان: