نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 15:31

تابستانی جذاب و دیدنی با برنامه‌های شبکه امید

رنگین‌کمانی از بهترین برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی، هدیه شبکه امید سیما به نوجوانان ایران زمین در ایام تابستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوجوانان تابستان امسال می توانند اوقات فراغت خود را با تماشای متنوع ترین برنامه‌های تلویزیون از قاب شبکه امید سپری کنند.

«برو پی کارت»، «نورا» و «بازی ویزیون» از تولیدات شبکه امید و متناسب با ذائقه مخاطب نوجوان در ایام تابستان به روی آنتن می‌رود.

نوجوانان علاقه‌مند به دیدن مسابقه نیز می‌توانند بیننده مسابقات جذاب و سرگرم‌کننده «همه فن حریف» با هدف استعداد یابی نوجوانان، «راز جزیره» و «کهکشان» از این شبکه باشند.

سریال‌های «گروه اسرار آمیز بندیکت»، «هتی دختر نویسنده»، «پایانگونه‌ها»، «ماندا لورین» و «منطقه پرواز ممنوع» برای پخش در تابستان آماده و به روی آنتن می‌رود.

از دیگر برنامه‌های شبکه می‌توان  به «رویانیوم»، «هوشیار»، «ناخونک»، «حرکت» و «فصل نقره ای» اشاره کرد.

نوجوانان طرفدار و علاقه‌مند به انیمیشن نیز هر روز ساعت 15:30 الی 17:00 می توانند بیننده کارتون های انیمیشن ایرانی و خارجی  با عناوین: «بازی دوست داشتنی»، «دو متر و چهل و سه»، «هیاهوی نوجوانی»، «رویای آئوشی»، «صلح بانان»، «پند پارسی»، «جزیره قلدرها» و «کیخان» باشند.

«سینما هویت» مجموعه ای کامل شامل 80 فیلم سینمایی که تا پایان تابستان و هر روز ساعت 18:00 پخش و نوجوانان می‌توانند تکرار آن را ساعت 1 بامداد و 10:30 صبج روز بعد به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1328452

مهمترین اخبار ایران و جهان: