نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 10:13

۱۸ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در زنجان ساخته می شود

زنجان-مدیرکل راه و شهرسارزی استان زنجان گفت: ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده و ۱۷ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی به بانک معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری مخهر، اصغر اسماعیلی روز چهارشنبه گفت: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه سهم استان در بخش شهری و روستایی مشخص شده است، اظهار کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در بخش شهری ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است.

اسماعیلی سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری را ۹ هزار و ۲۱ واحد اعلام کرد و بیان داشت: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی افزود: ساخت ۱۸ هزار و ۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده و ۱۷ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی به بانک معرفی شده و ۱۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی هم تسهیلات لازم را دریافت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است و مقدار زمین تامین شده در استان در تولید مسکن شهری ۴۸ هزار و ۲۲۸ واحد مسکونی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314408

مهمترین اخبار ایران و جهان: