نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 10:11

حاجی صادقی: بخشی از ناکامی جبهه استکبار مرهون مجاهدت نیروی زمینی سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اظهار رضایتمندی و خوشنودی فرمانده معظم کل قوا از نیروی زمینی بیانگر نقش و عملکرد موثر این نیرو است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در اجتماع امروز فرماندهان نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با تاکید بر این که رضایت ولی خدا، رضایت خدا است، گفت: اظهار خشنودی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی زمینی سپاه، در حقیقت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

 

 وی خاطرنشان کرد: شما در نیروی زمینی، سپاه را سربلند کردید چرا که بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

حاجی صادقی گفت: در کنار نقشی که این نیرو در فراهم سازی سطح بالایی از امنیت و مقابله با شرارت‌ها و اقدامات تروریستی دارد نقش بازدارندگی آن به مراتب بسیار مهم تر و موثرتر است.

 وی افزود: نقش قدرت بازدارندگی نیروی زمینی سپاه تا به امروز توانسته است از شکل‌گیری و وقوع بسیاری از حوادث بزرگ و کوچک جلوگیری کند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش دیگری از سخنان خود را به تبیین مفهوم ولایت و ولایت مداری اختصاص داد و گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی خدا و زمینی کننده ولایت الله و باب ورود به معارف قرآن است.

 وی با اشاره به حدیث گرانقدر ثقلین و با بیان این که قرآن و ولایت جدا نشدنی هستند، افزود: ولایت مداری، درک و فهم درست و به هنگام از مواضع ولی و عمل به هنگام است.

گفتنی است همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از امروز با محوریت ارزیابی عملکرد و تبیین برنامه‌ها در مشهد مقدس آغاز شد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1348752

مهمترین اخبار ایران و جهان: