نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 06:49

رسانه ها نقش موثری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

سرپرست فرمانداری قزوین گفت: رسانه ها در بحث افزایش مشارکت مردمی در انتخابات نقش مستقیمی دارند بنابراین باید حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد خود در این حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسن اسلامی صدر در نشست هم اندیشی فرماندار قزوین با اصحاب رسانه استان که شامگاه یکشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال، سال انتخابات است و با توجه به اهمیت موضوع، مقام معظم رهبری خیلی زودتر از سال های قبل در سخنان خود به بحث انتخابات پرداختند.

وی افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت از جمله مواردی بود که در صحبت های رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری قزوین اضافه کرد: بر این اساس نهایت تلاش خود را باید به کار بگیریم تا به سلامت و امنیت انتخابات خدشه ای وارد نشود البته مشارکت و رقابت نیز بخش های مهم سیاست ورزی در انتخابات تمام جوامع از جمله ایران به شمار می رود.

اسلامی صدر ادامه داد: بحث مشارکت در انتخابات بسیار حایز اهمیت است اما قبل از فرمانداری ها، این رسانه ها هستند که در این زمینه اثرگذار می باشند زیرا فعالیت رسانه ها اثرگذاری مستقیمی روی مشارکت در انتخابات دارد.

وی عنوان کرد: اعتقاد داریم که میزان موفقیت دولت را به نسبت رویارویی با نقد می‌توان مورد بررسی قرار داد.

سرپرست فرمانداری قزوین تصریح کرد: قطع به یقین تا وقتی که شفافیت وجود نداشته باشد، پاسخگویی با رویکرد عدالت نیز میسر نمی شود.

اسلامی صدر با تأکید بر اولویت بخشی به عدالت در انجام کارها بیان کرد: بی شک در فرمانداری به صورت شبانه‌روزی پیگیر مسائل و نیازهای مردم هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به وضعیت توزیع آرد یارانه ای در نانوایی های قزوین اظهار کرد: به هیچ عنوان با کمبود آرد در قزوین رو به رو نیستیم بلکه مشکل اصلی در این زمینه بحث توزیع آرد است.

سرپرست فرمانداری قزوین افزود: اختلاف قیمت زیادی را بین آرد یارانه ای و بازار آزاد شاهد هستیم که این امر موجب وسوسه برخی افراد سودجو می شود.

اسلامی صدر یادآور شد: دولت برای کنترل این فضا سیستم هوشمند آرد و نان را راه اندازی کرده است که موجب کاهش تخلفات این حوزه می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294352

مهمترین اخبار ایران و جهان: