نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 11:40

اجرای طرح پرداخت پاداش ۲۰ برابری به مشترکان برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان پاداش دریافتی مشترکان توزیع برق استان در سال ۱۴۰۱ را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۸۰ هزار مشترک از این امتیاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدکاظم حسینی‌کارنامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محوریت برنامه‌های گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۲ و اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیرت مصرف، اظهار کرد: شرکت توزیع برق مازندران یک‌میلیون و ۵۶۰ هزار مشترک دارد که ۷۵ درصد مشترکان این مجموعه خانگی بوده که ۵۰ درصد انرژی را مصرف می‌کنند.

وی میزان برق مصرفی واحد‌های صنعتی استان را ۱۸۰ تا ۲۰۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: این مشترکان ۲۰ درصد انرژی برق را مصرف می‌کنند.

مدیرعامل توزیع برق مازندران از اجرای ۲۰ برابر پاداش کاهش مصرف در شرکت توزیع خبر داد و اظهار کرد: به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف ۲ هزار تومان اختصاص پیدا می‌کند که این پاداش با کمترین تغییرات در مصرف قابل دسترسی است.

وی میزان پاداش دریافتی مشترکان توزیع برق استان مازندران در سال ۱۴۰۱  را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۸۰ هزار مشترک از این امتیاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران حداکثر مجاز استفاده از برق در واحد کشاورزی را بین ۱۲ تا ۱۸ ساعت، اعلام کرد و افزود: طی تفاهمنامه منعقد شده اگر متولیان امر در بخش کشاورزی از ساعت ۱۱ تا ۱۶ به مدت پنج ساعت نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام کنند هزینه برق مصرفی آنها در ۱۹ ساعت بعدی رایگان است.

وی در ارتباط با خاموشی و اعلام برنامه زمان‌بندی،گفت: خاموشی برنامه‌ریزی شده بابت کمبود تولید در بخش‌های خانوادگی و تجاری در استان مازندران نداریم و ممکن است به صورت موردی و یا در اثر اتفاقات خاموشی ایجاد شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279996

مهمترین اخبار ایران و جهان: