نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 20:01

تمامی فعالیت‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد

رودسر- فرماندار رودسر گفت: تمام فعالیت ها در شهرستان رودسر باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده امروز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر اظهار کرد: تمامی فعالیت‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد و این مهم یک واقعیت خدشه ناپذیر است و همه باید از آن تمکین کنند.

وی با بیان اینکه همه باید از یک اصل واحد تبعیت کنند و حق تحمیل اراده خود بر دیگران را ندارند، افزود: شهرستان از یک نظم و ساز و کاری برخوردار است و کسی نباید از آن تخطی کند.

فرماندار رودسر موضوع غدیر را مهم و با اهمیت عنوان کرد و گفت: هر کاری که برای غدیر انجام دهیم کم است و باید با تمام توان این واقعه پاس و گرامی داشته شود.

فرماندار رودسر شناساندن مفاخر جامعه را امری مهم بر شمرد و افزود: معتقدم از امور مغفول مانده در جامعه که از این ناحیه ضربات جبران ناپذیری متحمل شدیم این است نتوانستم افراد مفاخر جامعه را به خوبی به مردم بشناسانیم.

وی توجه به مباحث فرهنگی را ضروری دانست و اظهار کرد: عمده مشکلات ما در حوزه آموزش و پرورش است و سه ماه تابستان فرصت داریم که برنامه ریزی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری باز هم در حوزه آموزش و پرورش مشکلاتی خواهیم داشت، تصریح کرد: الان باید به فکر معلمان و مدیرانی باشیم که مسائل و مشکلاتی دارند و باید صدای آنها شنیده شود.

وی از تشکیل کارگروه امر به معروف به ویژه در حوزه سواحل خبر داد و گفت: امسال بدون هیچ‌گونه ملاحظاتی فعالیت این ستاد به استان اعلام خواهد شد لذا انتظار می‌رود دستگاه‌ها مسئولانه عمل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281152

مهمترین اخبار ایران و جهان: