نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 18:04

شبکه‌های وابسته به تبلیغات اسلامی سرمایه‌های فرهنگی هستند

بابلسر- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران، بسترها و شبکه‌های وابسته به این سازمان نظیر شورای هیئات مذهبی و خانه های قرآنی را جزو سرمایه‌های فرهنگی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده عصر شنبه در آئین غبارروبی و بازگشایی ضریح حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر با گرامیداشت درپیش بودن هفته تبلیغ دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام راحل اظهار داشت: نشر خوبی‌ها و بیان حقایق عالم از وظایف سازمان تبلیغات و تبلیغ دین و اطلاع رسانی است.

وی افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی تمام تلاش ما بر این است تا بر اساس گفتمان امامین انقلاب که با ظرافت خاصی به فلسفه وجودی این سازمان پرداخته‌اند، عمل کنیم.

وی با بیان اینکه بسترهایی راکه سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار دارد جزو سرمایه فرهنگی این استان به شمار می‌رود، شبکه مبلغین و مبلغات، هیئت، شورای هیأت مذهبی، کانون فرهنگی و تبلیغی، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی را از جمله بسترها برشمرد.

حجت الاسلام درخشنده به تربیت مدرس مربی و تربیت حافظان قرآنی، پیش دبستانی و مهد قرآن اشاره و آن را از دیگر ظرفیت‌ها برشمرد و گفت: بیش از ۱۸ هزار کودک و نونهال در خانه‌های قرآنی مشغول فعالیت هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290952

مهمترین اخبار ایران و جهان: