نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 15:47

لزوم همکاری دستگاه ها در تامین زیرساخت های پایگاه های امدادی

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در راستای رفع مشکلات زیرساخت های پایگاه های امداد و نجات جاده ای و کوهستان باید همکاری لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طالبی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات کوهستان در بند دره بیرجند بیان کرد: خدمات امدادگران هلال احمر در بحران ها حد و مرز ندارد و در مقاطع مختلف و در تمام حوزه های جغرافیایی به صورت جهادی گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در زیرساخت ها با کمبودهایی مواجه است، گفت: اگرچه مردم، مسئولان و نیروهای امدادی اجازه نمی دهند مشکلات بر زمین بماند و با استفاده از تجهیزات موجود بحران ها را پاسخ می دهند اما وجود زیرساخت ها کارها را تسهیل می کند و جزو ملزومات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن تقدیر از خدمات حمایتی مجموعه هلال احمر، بیان کرد: ساخت اینگونه از پروژه ها رفاه و آسایش شهروندان را به دنبال داشته و خدمات امدادی در بحران ها را تسریع می بخشد.

وی با بیان اینکه تاکنون در راستای رفع مشکلات پایگاه های امدادی جاده ای و کوهستانی در استان پیگیری هایی انجام شده است، اظهار کرد: از مدیران استانی و دستگاه های متولی خواستاریم در راستای رفع مشکلات زیرساخت های پایگاه های امداد و نجات در سطح استان همکاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282908

مهمترین اخبار ایران و جهان: