نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:32

دعوت از سه ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌های ملی

زنجان-معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از دعوت سه ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف خبر داد.

غفار امانی در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه در ادامه حضور ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم‌های ملی، سه ورزشکار زنجانی در رشته‌های مختلف به این اردوها دعوت شدند، اظهار کرد: این دعوت از سوی کادر فنی تیم‌های ملی شمشیربازی، بسکتبال با ویلچر و بوچیا بوده است.

وی با اشاره به اینکه در رشته شمشیربازی یک ورزشکار زنجانی به نام محمد اسماعیلی به اردوی تیم‌ملی دعوت شده است، خاطرنشان کرد: این ورزشکار زنجانی هم‌اکنون در اردوی مشترک شمشیربازی ایران و عراق حضور داشته و خود را آماده شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌کند.

امانی با یادآوری اینکه زنجان در سال‌های اخیر توانسته است شمشیربازان شایسته‌ای از جمله محمد اسماعیلی، میثم نوروزی و امیر خلفی‌فرد را به تیم‌ملی معرفی کند، افزود: در اردوی مذکور که هم‌اکنون به میزبانی سرعین در حال برگزاری است، محمد اسماعیلی تنها نماینده زنجان در قالب تیم‌ملی ایران حضور دارد.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه به حضور یک ورزشکار زنجانی دیگر در اردوی تیم‌های ملی اشاره کرد و یادآور شد: رقیه قاضی‌لو یکی دیگر از ورزشکاران زنجانی حاضر در اردوی تیم‌های ملی بوده و این ورزشکار قرار است از اواخر خردادماه امسال در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر حضور یافته و خود را برای بازی‌های پاراآسیایی آماده کند.

وی با اشاره به اینکه سهم زنجان از اردوی تیم‌ملی بوچیا نیز یک ورزشکار است، اظهار کرد: اردوی تیم‌ملی بوچیا قرار است از ۲۶ خردادماه امسال به میزبانی بابلسر آغاز شود که در این اردو نیز شاهد حضور یک ورزشکار زنجانی به نام فرشید استجلو هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283108

مهمترین اخبار ایران و جهان: