نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 13:50

اجرای پروژه «زنجان من»با همکاری شهرداری زنجان

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در حکمرانی هوشمند ضمن ارائه خدمت، از مردم هم بازخورد گرفته می‌شود، گفت: در این راستا پروژه »زنجان من« که با همکاری شهرداری و پشتیبانی سازمان امور استخدامی، با ارائه سرویس‌های شهری و دیگر سرویس‌های حکمرانی در بازه زمانی مشخص اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه حکمرانی دیجیتال که با حضور معاون حکمرانی الکترونیک سازمان استخدامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه ما به مسئله هوشمندسازی فرآیند محور نگاه می‌کنیم، اظهار کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که حکمرانی در این حوزه با فراهم شدن زیرساخت‌های دیجیتال ارتقا یابد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود در حکمرانی دیجیتال به مردم خدمت ارائه شود، افزود: در این حوزه باید از مردم بازخورد هم گرفته شود که در این رابطه پروژه‌ای تعریف شده که با همکاری شهرداری و ارائه سرویس‌های شهری و دیگر سرویس‌های حکمرانی در بازه زمانی مشخص پروژه «زنجان من» پیش برود که با پشتیبانی سازمان امور استخدامی انجام خواهد شد.

وی ارائه خدمات دولتی و شهری الکترونیکی در یک پنجره واحد، ارائه آمار و اطلاعات به مردم در راستای ایجاد شفافیت، مدیریت هوشمند امور دولتی و شهری با تحلیل داده‌ها، بهبود فضای کسب و کارهای کوچک با استفاده از ابزار دیجیتال و در نهایت کمک به رشد سریع استارتاپ‌ها از اهداف حکمرانی هوشمند اعلام کرد.

افشارچی با بیان اینکه تفاوت کار در حوزه هوشمند سازی در دولت با بیرون از دولت زیاد است، افزود: برون‌سپاری یکی از راه‌کارهای حل این مشکل است که در این مورد هم ساختارهای امنیتی خوب شکل نگرفته است.

استاندار زنجان بر لزوم بازنگری در ساختارهای امنیتی تاکید کرد و گفت: باید به واگذاری حوزه آی‌تی به بخش خصوصی فکر کرد که البته نیاز به ساز و کار امنیتی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه هوشمندسازی طبق طرح و ایده‌های موجود کار پیش می‌رود، افزود: منتهی باید متوجه بود که در این حوزه باید با مردم شفاف بود و داده‌ها را به آن‌ها را هم منتقل کرد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349408

مهمترین اخبار ایران و جهان: