نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 23:51

اجرای ۸۲ برنامه عفاف و حجاب در رباط کریم

رباط کریم- فرمانده سپاه رباط کریم از اجرای ۸۲ برنامه عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شهیری بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری اصحاب رسانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب از اجرای بیش از ۸۲ عنوان برنامه خبر داد و گفت: موضوع حیا و عفت دو مقوله مهم برای بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومی کشور است.

وی ادامه داد: با توجه بحران هویتی که بر اثر تبلیغات گسترده دشمنان در جامعه شکل گرفته و موجب دور شدن از معنویات، کم رنگ شدن نقش خانواده ایرانی اسلامی و خودکم بینی در مقابل بیگانگان، باید مورد بررسی و اصلاح قرار بگیرد که می‌توان با به یادآوردن بزرگان ایران و عصر جدید، پاسخ به پرسش‌های جامعه، خودشناسی، این مسئله را حل کرد.

شهیری عنوان کرد: عفت و غیرت دو عامل ماندگاری نظام خانواده است که باید روی این دو مؤلفه بسیار کار کرد و همچنین باید دانست دشمن با دسیسه‌های نظام سلطه، امروز نظام خانواده در تهدید بوده و تلاش دشمن در فروپاشی نظام خانواده است.

فرمانده سپاه رباط کریم با تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب سخنان خود را به پایان رساند و از شهروندان ولایت مدار رباط کریم دعوت کرد، تا در راهپیمایی و تجمع به مناسبت هفته عفاف و حجاب فردا ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۸ در چهار راه اصلی رباط کریم به سمت امامزاده عماد الدین (ع) شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1350308

مهمترین اخبار ایران و جهان: