نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:25

سیدبندی جام جهانی فوتبال نوجوانان/ ایران با آمریکا همگروه نمی‌شود

سیدبندی مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان اعلام شد که بر این اساس ایران در سید سوم این رقابتها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال آبان و آذر امسال به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی هفته گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و باوجود قبول شکست برابر ژاپن در این مرحله و عدم صعود به فینال، سهمیه حضور در جام جهانی را در قاره آسیا کسب کرد.

از قاره آسیا علاوه بر اندونزیِ میزبان، کشورهای ژاپن، ایران، ازبکستان و کره جنوبی در جام جهانی حضور خواهند داشت.

سیدبندی این رقابتها در شرایطی اعلام شد که تیم نوجوانان ایران در سید سوم قرار دارد و احتمالاً قرعه سختی در انتظار شاگردان حسین عبدی خواهد بود.

سیدبندی جام جهانی فوتبال نوجوانان/ ایران با آمریکا همگروه نمی‌شود

در کنار ایران در سید سوم تیم‌های نیوزلند، سنگال، آمریکا، مراکش و ازبکستان حضور دارند و ایران با هیچکدام از این تیم‌ها همگروه نخواهد شد.

در سید اول اندونزی، برزیل، مکزیک، فرانسه، اسپانیا و ژاپن حضور دارند. از این سید، ایران با ژاپن و اندونزی دو تیم آسیایی همگروه نخواهد شد و حریف تیم کشورمان از بین چهار تیم باقیمانده دیگر خواهد بود که هر کدام از قدرتهای فوتبال نوجوانان جهان محسوب می‌شوند.

در سید دوم، تیم‌های انگلیس، کره جنوبی، آرژانتین، اکوادور، مالی و آلمان قرار گرفته‌اند. از این سید هم احتمال رویارویی ایران با کره جنوبی وجود ندارد و انگلیس، آرژانتین و آلمان می‌توانند رقبای بسیار قدرتمندی باشند.

کانادا، کالدونیا جدید، پاناما، بورکینافاسو، لهستان و ونزوئلا تیم‌های تشکیل دهنده در سید چهارم هستند که ایران می‌تواند با هرکدام از این تیم‌ها همگروه بشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326908

مهمترین اخبار ایران و جهان: