نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 14:53

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی یادواره شهید البرزی

کرج- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان خبر داد.

رؤیا عسگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان البرز خبر داد.

وی گفت: خانم فاطمه شوقی کردلر از ناحیه ۳ کرج، خانم فاطمه هادیان از شهرستان ساوجبلاغ و آقای کمال‌الدین شهراسبی از شهرستان نظرآباد به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز با قدردانی از تمامی فرهنگیان، آموزش دهندگان و سوادآموزانی که با ارسال خاطرات خود منجر به اشتراک گذاری تجربیات شدند، افزود: خاطرات دریافت شده نشان دهنده تلاش و امید به آینده در سوادآموزان و آموزش دهندگانی بود که با گذر از سختی‌ها و مشکلات به موفقیت رسیده‌اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: برخی از خاطرات دریافتی که حس غرور و خودباوری این افراد را نشان می‌دهند در قالب کتابچه‌ای چاپ و منتشر خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در بین مخاطبان برگزار گردید، که پس از دریافت آثار و داوری، نفرات برگزیده مشخص و معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305508

مهمترین اخبار ایران و جهان: