نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 14:27

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به استان کرمانشاه می‌آید

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به استان کرمانشاه می‌آید.

محمدخیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری به عنوان تخصصی‌ترین مجموعه متولی کودک و نوجوان ۵۴ سرفصل آموزشی را تدوین کرده است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه دارای ۳۶ مرکز است که بیش از ۱۹ هزار عضو فعال دارد و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستانی، تصریح کرد: ثبت نام کلاس‌های تابستانی کانون در مراکز آغاز شده و در محلات حاشیه نشین این کلاس‌ها با شهریه اندک و رایگان برگزار می‌شود.

زنجانی خاطر نشان کرد: گروه جهادی هاتف متشکل از فعالان فرهنگی و مربیان کودک و نوجوان به صورت روزانه در محلات حاشیه‌ای حضور می‌یابند و کلاس‌های گوناگونی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های تابستانه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری از تاریخ ۱۸ الی ۲۰ تیر ماه در استان کرمانشاه حضور می‌یابند و در شهر این استان حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: روانسر، ثلاث باباجانی، کرمانشاه، بیستون، سنقر، کنگاور و سرپل‌ذهاب و… مکان‌هایی است که تماشاخانه سیار کانون در آنجا حضور خواهند یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305452

مهمترین اخبار ایران و جهان: