نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 17:56

معادلات بین المللی به نفع جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر است

امام جمعه تاکستان گفت: امروز تحریم ها رنگ باخته و کنترل حیاط خلوت آمریکا بدست ایران افتاده است. ما گروهک های تروریستی را رسوا کرده و معادلات منطقه و دنیا را به نفع خود تغییر داده ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت الله علی اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی شهر برگزار شد، گفت: ما نمی توانیم از خودمان دین بسازیم چرا که مبانی مورد تاکید دین مشخص و آن چیزی که به عنوان حرام و حلال تعیین شده، شفاف است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه، افزود: شهادت شهید بهشتی و یاران شان از جمله جنایات ننگین منافقین بود. آن شهید بزرگوار مدیری منظم و توانمند بود که با اقدامات خود مردم را بیش از پیش امیدوار می کرد.

امام جمعه تاکستان اضافه کرد: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی بود و تدابیر ایشان به شکل گیری مجموعه ای خدوم ختم شد.

آیت اله اسلامی تاکید کرد: قضات ما باید راه شهید بهشتی را ادامه بدهند و به دنبال قضاوت های عدالت محور باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما در استان قزوین با هم متحد هستند و ما اجازه نمی دهیم آرامش مردم آسیب ببیند و تشنجی ایجاد شود. مسئولان نیز نباید منافع خود را بر منافع کشور برتری دهند.

اما جمعه تاکستان عنوان کرد: کشور ما در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد. اقتدار امروز سبب توفیق ایران در صحنه روابط بین الملل شده است. در این راستا اخیرا مشاهده کردیم رئیس جمهور کوبا در دیدار با رییس جمهور ایران از ویژگی های شهید سلیمانی سخن می گوید و این عظمت ملت ایران را نشان می دهد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما بر خلیج فارس تسلط کامل داریم و ناو جنگی ایران 9 ماه با پرچم ایران به دور دنیا سفر کرد و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشید. امروز تحریم ها رنگ باخته و کنترل حیاط خلوت آمریکا بدست ایران افتاده است.

وی اذعان کرد: ما گروهک های تروریستی را رسوا کرده و معادلات منطقه و دنیا را به نفع خود تغییر داده ایم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304052

مهمترین اخبار ایران و جهان: