نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:40

ریشه دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت‌های علمی کشورمان است

مشگین شهر - امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: ریشه و اصل مخالفت و دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت‌های چشمگیر و محیرالعقول کشورمان در حوزه‌های علمی، فناوری و تکنولوژی‌های جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با دعوت نمازگذاران به تقوای الهی اظهار کرد: امام محمد باقر روشنی بخش اهل بیت است و پذیرش ولایت امام باقر سبب می‌شود انسان در قیامت خدا را ملاقات کند و چشم و دلش روشن شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر خاطرنشان کرد: این شهدا و در رأس آنان شهید بهشتی سند افتخار و عزتی برای آزادگی ایران هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور گفت: صنعت هسته‌ای در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و بالا بردن جایگاه جهانی مایه افتخار، عزت و آبرو برای ایران است.

حجت الاسلام باوقار بیان کرد: علوم هسته‌ای مایه غرور و توانایی و استعدادهای جوانان ایران اسلامی است و همین امر ریشه دشمنی آمریکا و کشورهای غربی با ایران است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین خطوط رنسانس عدم باور پذیری جوانان و نیروهای مؤمن اسلامی هست اما در مقابل جوانان ایران اسلامی چنان پیشرفتی را در عرصه‌های جهانی ایجاد کرده اند که دنیا انگشت حیرت به دهان گرفته است.

حجت الاسلام باوقار اقدام کوردلانه منافقان را در ترور اندیشمندان ایرانی یادآور شد و بیان کرد: منافقین کور دل در ایران ۱۷ هزار ترور را طراحی و اجرایی کرده اند اما هیچ نتیجه‌ای جز پریشانی و دربه دری نصیب آنان نشده است.

امام جمعه مشگین شهر سفر چند روزه رئیس جمهور کشورمان به کشورهای آمریکای لاتین اشاره و اظهار کرد: این سفر دولت سیزدهم به حیات خلوت آمریکا نشانه بی تاتیر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همراهی مردم فهیم کشورمان با دولت است که با حضور در صحنه‌های مختلف توطئه دشمنان اسلام را خنثی ساخته است.

حجت الاسلام باوقار از کسب رتبه اول استانی توسط رئیس دادگستری شهرستان خبر داد و گفت: شهید مظلوم دکتر بهشتی به مثابه دو بال علم و عمل با اخلاص، تواضع، حق پذیری، نظم و انضباط تندیس مظلومیت و پاکی روح در برابر زور دشمنان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303896

مهمترین اخبار ایران و جهان: