نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 08:54

رفع مشکل کم آبی روستای کاکوهستان الموت غربی توسط بسیج سازندگی قزوین

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با اقدام جهادی متخصصین و جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، مشکل آب آشامیدنی مردم روستای کاکوهستان الموت غربی بعد از مدت ها در حال مرتفع شدن است.

سرهنگ مهدی صادق پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با اقدام جهادی متخصصین و جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، مشکل آب آشامیدنی مردم روستای کاکوهستان الموت غربی بعد از مدت ها در حال مرتفع شدن است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به دنبال ارتقاء کیفی شبکه آبرسانی در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان قزوین با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و توان تخصصی گروههای جهادی است، افزود: روستای کاکوهستان در مدت 2 سال اخیر با کمبود آب آشامیدنی روبرو شده که جهادگران این سازمان به منظور حل مشکل کم آبی و خدمت بی منت به مردم این منطقه در حال حاضر با اقدامات جهادی در صدد رفع این معضل هستند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: کمک به کاهش و رفع محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی در موضوع تأمین و توزیع آب شرب، هم افزایی بین دستگاه ها جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، شناخت و به کارگیری ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی مناطق محروم، تقویت روحیه و فرهنگ جهادی در مشارکت های مردمی، تقویت روحیه امید در جامعه و الگوسازی جهت بسط در سطح استان از جمله اهداف سازمان بسیج سازندگی استان قزوین است.

سرهنگ صادق پور در پایان گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت تخصصی گروه های جهادی در حوزه آبرسانی در راستای کمک به کاهش و حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار و روستایی با توجه به وضعیت کم آبی استان در سال جاری در کنار مردم استان خواهد بود و با هم افزایی همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی به کمک مردم در مناطق کم برخوردار خواهد شتافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1343308

مهمترین اخبار ایران و جهان: