نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 09:53

کسانی شعار زن، زندگی سر می دهند که نسبتی با این شعار ندارند

کامیاران - معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: امروز کسانی شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند که کمترین نسبتی با این شعار ندارند و تنها به دنبال منابع شخصی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شنبه شب در اولین جایزه شهیده فاطمه اسدی که در شهرستان کامیاران با حضور مدیرکل حوزه بانوان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: زن هنرمندانه‌ترین و خلاقانه ترین اثر خداوند متعال است.

وی افزود: زن مقدس است و حضرت هاجر (ع)، حضر فاطمه (س) نمونه‌هایی از زنان مقدس و الگوی اسلام هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان بیان کرد: زنان مکرم هستند و مقاوم زن در دین اسلام و گفتار پیامبر بارها تکرار شده است.

رمضانی اذعان کرد: متأسفانه امروز از زنان در کشورهای غربی سو استفاده ابرازی می‌شود، جامعه غربی به زن به دیدگاه کالا نگاه می‌کند و بنیان خانواده‌ها فروپاشیده است.

وی افزود: امروز کسانی شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند که کمترین نسبتی با زن، زندگی و آزادی ندارند و مصداق روشن آن شهیده فاطمه اسدی است که توسط دموکراتی که مدعی آزادی خواهی است، به شهادت رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: جمهوری اسلامی برآمده از مکتب اسلام است که حرمت و جایگاه زن را همیشه رعایت کرده و زنان را به یک جایگاه رفیع رسانده است.

رمضانی عنوان کرد: کار ویژه زن پرورش انسان و انسان مخلوق زن است و زنان ایران جزو با افتخارترین و بهترین زنان دنیا هستند چرا که افرادی مانند شهید سلیمانی، شهید حججی و شهیده فاطمه اسدی را پرورش داده‌اند.

وی افزود: در حوزه زنان ایران مدعی است اما دشمنان با ابزار رسانه هوچی گری کرده و جمهوری اسلامی را متهم به تضییع حقوق زنان می‌کنند در حالی که بیش از ۶۰ درصد دانشجوها، دانشمندان، نخبگان و خبرگان علمی کشور زنان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: ارج نهادن و اهمیت دادن به زنان در نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و مهم بوده و حمایت از آزادی و زندگی زنان حق آنهاست.

وی افزود: روند افزایشی طلاق به دلیل فاصله گرفتن از گفتمان اصیل اسلامی است که برای کاهش این آسیب باید الگوهای موفق از زن مسلمان به بانوان معرفی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073396

مهمترین اخبار ایران و جهان: