نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 19:13

انجام ۱۳۲۵ بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی یک هزار و ۳۲۵ مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در جمع خبرنگاران به انجام ۴۹ مورد بازرسی از داروخانه‌ها طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی اشاره و اظهار کرد: در این مدت به ۸۱ شکایت مردمی هم پاسخ داده شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر ادامه بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه از مراکز درمانی افزود: از ۲۴ اسفند تا کنون ۲۲۳ مورد بازرسی هم انجام شده است.
وی تصریح کرد: طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی یک هزار و ۳۲۵ مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.
بختیاری به ثبت ۲۸۴ مورد تولد از تاریخ ۲۴ اسفند تا امروز در سطح استان اشاره کرد و افزود: طی این مدت ۸ هزار و ۸۵۳ مراجعه به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از برقراری ۴ هزار و ۴۹۴ تماس مردمی با ۱۱۵ خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی در این بازه زمانی یک هزار و ۴۵۷ ماموریت انجام داده‌اند.
وی آمار ثبت شده مصدومان اعزامی به بیمارستان را از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون ۹۶۴ مورد اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۳۲ هزار و ۷۷۲ مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستانی ثبت شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1106752

مهمترین اخبار ایران و جهان: