نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 12:51

کارشناس سیاسی: ۲۲ بهمن عید ملی ایرانیان/طلوع خورشید انقلاب موجب آزادی ایران از زیر یوغ ایادی شرق و غرب شد

«حامد شبانی» کارشناس سیاسی گفت: به این واسطه ۲۲ بهمن را جشن می گیریم که ایران و ایرانی با طلوع خورشید انقلاب از زیر یوغ ایادی شرق و غرب آزاد شد به طوری که هیچ کشوری حق دخالت در سیاست های آن ندارد و نمی تواند برایش تعیین تکلف کند.

«حامد شبانی» کارشناس سیاسی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، ۲۲ بهمن را روز جشن ملی ایرانیان و یک یوم الله دانست و اظهار داشت: در این روز بزرگ اتفاقی بزرگ در تاریخ ایران افتاد آن هم وحدت و همدلی ایرانیان بود که سبب شد تا حکومت وحشیانه پهلوی که سبب شده بود تا ایرانیان در مقابل مستکبران عالم تحقیر شوند و سرمایه‌های خدادادی ایران که متعلق به همه ایرانیان بود را برای افزودن بر سرمایه خویش به کار می گرفت از نقشه جهان برچیده شود.

وی براندازی این نظام که پشتش به پشت مستکبران عالم و ایادی استکبار گرم بود را یک فرهنگ، یک نگاه و یک سبک زیست در قرن اخیر اعلام کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا ایادی استکبار جهانی که تا آخرین لحظه سرنگونی نظام در کشور حضور داشتند حساب کارشان را بکنند.

باج دهی نظام ستم شاهی

به گفته وی باج دهی نظام ستم شاهی سبب شد تا مستشاران ایادی استکبار تا آخرین لحظه در ایران بماند چرا که منافعشان در خطر بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی به حکومت های شاهنشاهی و این که شاه و یک شخص بر مردم حکومت کند از ایران برچیده شد و خود مردم برای خود و نظامشان تصمیم گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به این واسطه ۲۲ بهمن را جشن می گیریم که ایران و ایرانی با طلوع خورشید انقلاب از زیر یوغ ایادی شرق و غرب آزاد شد به طوری که هیچ کشوری حق دخالت در سیاست های آن ندارد و نمی تواند برایش تعیین تکلف کند.

این کارشناس سیاسی، ۲۲ بهمن را یک عید ملی دانست چرا که اقتدار و عظمت ایرانیان به خودشان بازگشت.

شبانی تصریح کرد: نباید به آن چه رسانه ها بیگانه می گویند اعتنا کرد چرا که تا وقتی کشوری قدرتمند نباشد آمریکا اجازه نمی دهد با او پای میز مذاکره بنشیند.

حقانیت جمهوری اسلامی

به گفته وی برای این که حقانیت جمهوری اسلامی ایران در اهدافی که دنبال می کند بر ایادی استکبار روشن شود همه باید در راهیپمایی ۲۲ بهمن حضور یابیم و به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم که هر ترفندی را هم برای مقابله با این نظام مردمی بکار گیرید بازهم مردم پای این انقلابند وهمیشه در میدان دفاع از آن می مانند.

وی تصریح کرد: فردا همه می آییم تا باز به دشمن ثابت شود که هنوز پای نظام، انقلاب و رهبری تمام قد ایستاده ایم.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031196

مهمترین اخبار ایران و جهان: