نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 12:40

مشکل قطعی آب منطقه «صادقیه» بجنورد تا عصر برطرف می‌شود

سرپرست امور آب و فاضلاب بجنورد گفت: یکی از لوله‌های اصلی آب منطقه صادقیه بجنورد آسیب دیده است که با اقدامات در حال انجام احتمالا تا عصر آب این منطقه وصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قطعی آب منطقه صادقیه بجنورد که از دیروز عصر آغاز و تاکنون ادامه دارد، باعث ایجاد مشکلات و گلایه‌هایی برای مردم این منطقه شده است.

امیر فاطمی، سرپرست امور آب و فاضلاب بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار کرد: یکی از لوله‌های اصلی این منطقه که در پیاده رو قرار دارد آسیب دیده است که ۲ درخت کاج بزرگ نیز بر روی آن قرار دارد که دلیل شکستگی لوله همین کاج‌ها بوده است.

وی گفت: سعی شد با کم کردن ریشه‌های درختان، آنها را حفظ کنیم ولی متاسفانه این اقدام امکان پذیر نبود و لوله زیر این درختان شکسته شده و اکنون به کمک فضای سبز درحال برداشتن درختان هستیم.

سرپرست امور آب و فاضلاب بجنورد افزود: یک تیر چراغ برق اصلی نیز بر روی لوله قرار دارد که اصلاح این اتفاق را زمان بر کرده است.

وی با اشاره به اینکه تانکر آب سیار برای رسیدگی به این منطقه فراهم شده است، تصریح کرد: همکاران ما از ساعت ۲۲ شب گذشته مشغول فعالیت هستند و امیدواریم تا غروب امروز مشکل رفع شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058308

مهمترین اخبار ایران و جهان: