نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 22:28

جلسات قرارگاه آب کرمانشاه باید به صورت برنامه محور دنبال شود

کرمانشاه- سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش همگان در مدیریت مصرف آب، گفت: جلسات قرارگاه آب کرمانشاه باید به صورت برنامه محور دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و یکمین جلسه قرارگاه آب شرب استان کرمانشاه بعد از ظهر شنبه به ریاست طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

در این جلسه که فرامرز باوندپوری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی نیز به عنوان عضو مدعو حضور داشت مشکلات تنش آبی این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این نشست با تأکید بر اهمیت پیگیری و رفع مشکلات بخش آب، اظهار کرد: همه باید در بحث آب و رفع مشکلات این بخش خود را مسئول بدانیم.

وی افزود: باید با حساسیت و احساس مسئولیت برای حل مشکلات بخش آب و تنش آبی تلاش کنیم و این را وظیفه محض دستگاه‌هایی چون آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای ندانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: جلسات قرارگاه آب شرب باید برنامه محور باشد.

گفتنی است، استفاده از پساب به جای آب شرب و آب خام برای آبیاری فضای سبز توسط شهرداری، برخورد با انشعابات غیرمجاز و تدوین چشم انداز آبی استان در قالب سند سازگاری با کم آبی نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057208

مهمترین اخبار ایران و جهان: