نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 10:04

امداد رسانی هلال‌احمر سبزوار به ۲۳ مسافر گرفتار در برف

سرپرست جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: در پی بارش برف، امدادگران این نهاد بامداد امروز به ۲۳ مسافر گرفتار آمده در برف یکی از جاده های شمالی این شهرستان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حامی ایمان‌پناه اظهار کرد: در پی بارش برف، امدادگران این نهاد بامداد امروز به ۲۳ مسافر گرفتار آمده در برف یکی از جاده های شمالی این شهرستان امدادرسانی کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر سبزوارافزود:  به دنبال بارش شدید برف برای ساعاتی رفت و آمد خودروها در جاده کوهستانی طبس، از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار دچار مشکل شده بود.

وی افزود: پنج خودرو در مسیر مزبور در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای امداد هلال احمر سبزوار به کمک آنها شتافتند و همچنین یک خودرو پراید دچار انحراف شده بود که به سه سرنشین آن خدمات ارائه شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر به همراه نجاتگران با تجهیزات انفرادی و ماشین امدادی به مسافران خدمت رسانی کردند.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیش بینی کرده بود سامانه بارشی موجب افزایش ابرناکی، افزایش بارش برف و باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی مستعد خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035396

مهمترین اخبار ایران و جهان: