نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 09:36

اعزام تیم های وزنه برداری جانبازان و معلولان خراسان رضوی به رقابتهای کشوری

رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: با کسب نتایج قابل قبول و شایسته در رقابت های منطقه ای و استانی و تهیه مقدمات لازم، تیم های وزنه برداری جانبازان و معلولان خراسان رضوی در ۲ بخش مردان و زنان به رقابت های کشوری اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی صفایی اظهار کرد: با کسب نتایج قابل قبول و شایسته در رقابت های منطقه ای و استانی و تهیه مقدمات لازم، تیم های وزنه برداری جانبازان و معلولان خراسان رضوی در ۲ بخش مردان و زنان به رقابت های کشوری اعزام شدند.

رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی افزود:  رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور در بخش بانوان از روز گذشته آغاز شد که تیم خراسان رضوی با ترکیب مریم عالمی نژاد، مهلا هودانلو، زهره هنرمند و فهمیه یوسفی با مربیگری محبوبه محمدی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم وزنه برداری مردان نیز متشکل از علی سیفی، ناصر محمدی، امیرعلی اسحاق نیا، مجتبی تروال، حسین فسنقری، حمیدرضا قاسمی پور و آرش شریفی با مربیگری امیرسجاد یوسفی زاده از امروز در این رقابت ها حضور دارند.

صفایی گفت:مسابقات کشوری وزنه‌برداری جانبازان و معلولان در ۲ بخش مردان و زنان به مدت سه روز در محل برگزاری رقابت های این فدراسیون در تهران برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035352

مهمترین اخبار ایران و جهان: