نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 12:48

سازمان بازرسی موضوع تغییر حال دانش آموزان را بررسی می کند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم یکی از دستگاه هایی است که در موضوع تغییر حال دانش آموزان که به مسمومیت سریالی مشهور شده بررسی هایی انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی در حاشیه همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا در جمع خبرنگاران از ورود این سازمان به موضوع تغییر حالت‌های اخیر دانش‌آموزان خبر داد و اظهار کرد: پس از انتشار اخباری که به نام مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در رسانه‌ها منتشر شده دستگاه‌های مختلفی به این امر ورود کردند که اکنون سازمان بازرسی هم به این جریان ورود کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دستگاهی در این زمینه ترک فعل داشته یا خیر، گفت: هنوز نمی‌توان گفت که دستگاهی در این خصوص ترک فعل انجام داده است، باید منتظر بررسی‌ها و آزمایش‌ها باشیم.

رئیس سازمان بازرسی بیان کرد: در خصوص بازداشت افراد در این پرونده قرار است وزارت کشور اطلاع رسانی کند اما برابر آخرین اطلاعی که دارم هنوز فردی در این خصوص دستگیر نشده است.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: بعد از نامگذاری شعار سال دبیرخانه و کارگروهی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان راه اندازی شد و قوه‌قضاییه و سازمان بازرسی خود را ملزم به حمایت از این شرکت‌ها می‌دانند.

خدائیان افزود: همچنین خود را ملزم به حمایت از سرمایه‌گذاران می‌دانیم و هر سرمایه‌گذاری که نکته‌ای را در این خصوص مطرح کند حتماً به آن رسیدگی خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1078908

مهمترین اخبار ایران و جهان: