نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 20:45

توافق نساجی با سازمان لیگ/ تشریح آخرین اقدامات برای تجهیز ورزشگاه وطنی

مدیرعامل باشگاه نساجی از توافق با سازمان لیگ درمورد تبلیغات محیطی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله پور درمورد ورود تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی در بازی نساجی و استقلال، اظهار داشت: تبلیغات روز گذشته آمده بود که راه ندادیم اما صبح امروز جلسه 3_2 ساعته ای در سازمان لیگ برگزار شد‌ و برای پرداخت مطالبات باشگاه نساجی از طرف سازمان لیگ توافق کردیم.

وی افزود: با سازمان لیگ هیچ مشکلی نداشتیم اما به هر حال حق باشگاه نساجی با این همه هوادار است که حق و حقوقش را بگیرد. سازمان لیک فقط یک پنجم سال گذشته را برای تبلیغات محیطی به ما پرداختی داشته است و به همین علت اجازه ندادیم روز گذشته تابلوها داخل بیاید. البته به لطف دوستان و صحبت‌های امروز با کشوری‌فر و شکاری، توافقات لازم صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه نساجی درخصوص اینکه تا ساعات 23 شب گذشته قرار نبود تابلوهای تبلیغاتی وارد ورزشگاه شود، گفت: بله درست است. قرار نبود تابلوها وارد ورزشگاه شود.

سیف‌الله پور درمورد اینکه آیا قرار است تغییراتی در ورزشگاه وطنی ایجاد شود، توضیح داد: قرار است خودمان جایگاه خبرنگاران، VIP و CIP را بزرگ کنیم. همچنین یک پاویون پشت جایگاه خبرنگاران درست خواهد شد. می‌خواهیم ورودی، خروجی، سیستم خنک کننده و گرم کننده را درست کنیم تا ورزشگاهی در خور شان نام نساجی بزرگ داشته باشیم. در 4_3 ماه این زیرساخت‌ها را راه می‌اندازیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1064696

مهمترین اخبار ایران و جهان: