نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 20:00

جشن نیمه شعبان در بهمئی باشکوه و بهتر از همیشه باشد

امام جمعه بهمئی گفت: جشن نیمه شعبان در بهمئی باید باشکوه و بهتر از همیشه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیمه شعبان در این شهرستان با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت:  همه همه رهروان راه حق و حقیقت آرزوی خادمی امام زمان (عج) را دارند در این زمان ما می‌توانیم خادم فرهنگ انتظار و مهدویت باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: یکی از وظایف ما برپایی جشن و سرور به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان (عج) می باشد ما به غیر از برپایی جشن رسالت های دیگری نیز داریم.

وی خاطر نشان کرد" یکی از وظایف ما مهدی شناسی است و باید فرهنگ مهدویت و انتظار را هم خودمان بشناسیم هم به دیگران یاد بدهیم و هم مروج فرهنگ انتظار باشیم‌.

حجت الاسلام صلواتی افزود: فرهنگ انتظار فرهنگی است برآمده از تعالیم تمامی انبیا قرآن و عترت، فرهنگی است که امروز همه عالم بشریت تشنه فرهنگی مهدویت و انتظار است آنچه که در نیمه شعبان درس است برای همه ما درس امید و امیدواری است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: امروز یکی از جهادهایی که متوجه ماست جهاد امیدافزایی در جامعه است ایجاد امید در جامعه و مبارزه با یاس است اساس فرهنگ انتظار فرهنگ مبارزه با یاس و نا امیدی و ایجاد امیدو امیدواری در جامعه است‌.

وی افزود: باید از دل جشن ها و گفتمان های مهدویت و مناسبت هایی که در این ایام برای امام زمان (عج) اقامه می‌شود فرهنگ امید و امیدآفرینی به وجود بیاید وظیفه دیگری که ما داریم تربیت نسلی برای سربازی حضرت حجت(عج) است و ما مسئولان فرهنگی باید بیشتر تلاش کنیم که برای حضرت حجت(عج) کادر سازی کنیم‌.

حجت الاسلام صلواتی عنوان کرد: یکی از اهداف امام راحل(ره) و شهدا از این انقلاب و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی کادر سازی برای حضرت بقیه الله (عج) است و نظام ما مقدمه  حکومت جهانی حضرت حجت (عج) است و باید همه ی ما تلاش کنیم تا این نظام حفظ شود و آرمان های آن را به نسل های دیگر انتقال بدهیم‌.

امام جمعه بهمئی گفت: وظیفه دیگر ما این است که خودمان را تطبیق بدهیم و ببینیم اعمال رفتار و گفتار ما مورد پسند امام زمان(عج) است یا نیست؟ و این چنین بتوانیم یار و یاور امام زمان (عج) باشیم.

حجت الاسلام صلواتی در پایان گفت: مجددا از همه ی برادران و خواهران و مسئولینی که در این ایام زحمت می‌کشند و برای یوسف زهرا جشن ولایت می‌گیرند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077652

مهمترین اخبار ایران و جهان: