نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 21:35

تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان سمنان است

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای غروب پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه پلیس برای تأمین امنیت هموطنان و مسافران نوروزی همه همت و توان خود را به کار بسته است، ابراز داشت: هر تفرجگاهی که هموطنان برای استراحت توقف کرده باشند زیر نظر پلیس قرار دارد تا آرامش و امنیت را به مسافران هدیه کند.

وی ضمن بیان اینکه پلیس در تفریحگاه‌ها و مکان‌های تفریحی، ورودی شهرها حضور فعال دارد، افزود: هدف از این اقدام پلیس خدمت رسانی مطلوب به عموم مردم برای تأمین و برقراری امنیت است و مسافران نیز بدانند با هرگونه مواردی که بخواهد آرامش را از آنها سلب کند، برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان سمنان است، ابراز داشت: هدف از بکارگیری تجهیزات پهپاد کنترل محور پرتردد تهران-مشهد و بالعکس برای کاهش تصادفات جاده‌ای است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه پلیس برای استقبال از مسافران در آمادگی ۱۰۰ درصدی است، تصریح کرد: ترتیبی در نظر گرفته شد تا در همه شهرستان‌های استان سمنان نظارت و کنترل بر محورهای مواصلاتی به صورت دقیق صورت گیرد تا شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای باشیم.

وی افزود: از هموطنان انتظار می‌رود هشدارهای پلیس را حتماً جدی بگیرند و از هرگونه رفتار پرخطر در محورها و درون شهرها به طور جد اجتناب کنند قطعاً خودروها و افراد متخلف توقیف و دستگیر و با آنها برخورد می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096608

مهمترین اخبار ایران و جهان: