نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 00:17

پیگیری فرا قوه‌ای پروژه پتروشیمی گلستان

استاندار گلستان گفت: پروژه پتروشیمی گلستان به صورت فرا قوه‌ای در حال پیگیری است و این پروژه جزء یکی از پروژه‌های تحولی استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه امشب در بازدید از مرکز خزانه معین استان گلستان اظهار کرد:  نقش ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی نقش بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: همراهی، تعامل، نظارت و اجرای قانونی از مهمترین وظایف ذیحسابان است که من از تلاش‌های یک سال گذشته ذیحسابان ادارات استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: 

وی ادامه داد: ما در استان عهد بستیم که با مشارکت مردم استان گلستان استان را از شرایط فقر در بین استان‌های کشور به یک شرایط مطلوب و مناسب برسانیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۴۷ درصد مردم استان گلستان روستانشین هستند که متاسفانه ۷۵ درصد جمعیت روستانشین در استان جزء پنج دهک کمتر برخوردار هستند و نگاه ما بر این است در این دولت با اقدامات شبانه‌روزی و جهادی این شرایط را تغییر داده و تحول ایجاد کنیم.

 

زنگانه بیان کرد: ما برای آینده چشم انداز و برنامه تدوین کردیم و یکی از الزامات اجرای این چشم انداز و رسیدن استان به یک وضعیت مطلوب، استفاده بهینه از منابع است که این اقدام بدون شک بدون تلاش ذیحسابان رقم نخواهد خورد.

وی با اشاره به مصوبات بزرگ و تحولی سفر ریاست جمهور به گلستان، اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها و یا تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر نقش تحولی در استان خواهد داشت.

استاندار گلستان تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار یکی دیگر از راه‌های ایجاد تحول در استان است و در حال حاضر که شرایط زیرساخت‌ها به سمت بهبود در حال حرکت است، زمینه جذب سرمایه‌گذار بیش از پیش در استان فراهم شده است.

وی به اجرای مولدسازی در استان گلستان اشاره کرد و گفت: استانی که یک هزار‌ و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام دارد، اجرای این طرح یک پروژه شفابخش است.

زنگانه در پایان با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی گلستان به عنوان پروژه فراقوه‌ای در حال پیگیری است افزود: استان گلستان شتابان در حال حرکت به نقاط پیشرفت و تحول است و پروژه‌های تحول‌آفرین همانند پروژه پتروشیمی گلستان به ما کمک می‌کند با میانبر به هدف برسیم.

پانتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101108

مهمترین اخبار ایران و جهان: