نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 13:10

لحظاتی از اجرای سینا شعبانخانی در جشنواره موسیقی فجر+فیلم

دومین اجرای بخش پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای سینا شعبانخانی در فضایی شاد در سالن میلاد نمایشگاه به صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین اجرای بخش پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با «سینا شعبانخانی» و حضور طرفداران این خواننده جوان شکل گرفت.

سینا شعبانخانی در افتتاحیه اجرای خود «چشمای مست» را اجرا کرد و پس از خوش‌آمدگویی به افراد حاضر در سالن اجرا، کار خود را با خوانندگی قطعات «خوب یا بد»، «یار جونی» و «من بی تو» ادامه داد.

در تمام ۷۵ دقیقه‌ای که این کنسرت در بخش پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در جریان داشت حتی برای یک دقیقه جریان شادی و استقبال مخاطبان منقطع نشد. شعبانخانی به جز دو قطعه، به طور کامل یک اجرای شاد را تجربه کرد.

این خواننده جوان در اجرای شب گذشته خود همچنین آهنگهای «نقطه حساس»، «اگه نباشی»، «جادوی خاص»، «تو عزیزی»، «دیوونه میشم»، «من بی قرارم» و «عمدا» را اجرا کرد.

سعید عباسی (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، هوداد الله‌یار (پرکاشن)، فراز نصیری (گیتار)، صابر حسین بابایی (گیتار)، میلاد عینی (گیتار) و اشکان صدیق‌آذر (سامبلر) به عنوان گروه نوازندگان، سینا شعبانخانی را در اجرای شامگاه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ همراهی کردند.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری بهزاد عبدی از 28 بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه 1401 در حال برگزاری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1044796

مهمترین اخبار ایران و جهان: