نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 16:53

دستور استفاده از ارفاقات برای زندانیان توسط دادستان گرمی صادر شد

گرمی- رئیس زندان شهرستان گرمی گفت: روز گذشته با بررسی پرونده قضایی مددجویان زندان، دستور استفاده از ارفاقات قانونی برای زندانیان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی مغان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود محمودی ظهر یکشنبه در نشست بررسی ارفاقات قانونی زندانیان اظهار کرد: روز گذشته با بررسی پرونده قضائی مددجویان زندان، دستور استفاده از ارفاقات قانونی برای زندانیان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی مغان صادر شد.

وی با بیان اینکه در این نشست ۲۱ تن از زندانیان با مرخصی پایان محکومیت از زندان آزاد شدند، گفت: یکی از ثمرات بازدیدهای هدفمند و مستمر مقامات قضائی از زندان و رسیدگی به وضعیت قضائی مددجویان، کاهش جمعیت کیفری است.

رئیس زندان شهرستان گرمی با تاکید بر اجرای مستمر طرح پایش و غربالگری زندانیان، افزود: علاوه بر استفاده از ارفاقات قانونی اعم از تخفیف و تعلیق مجازات و اعطای مرخصی پایان محکومیت برای مددجویان یاد شده، ۲ زندانی مالی نیز به همت خیران آزاد شد.

مسعودی با بیان اینکه بهترین کمک، همراهی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است، گفت: امروز زندانیان بی شماری برای پرداخت دیه و بدهی مالی در زندان‌ها هستند که خانواده‌های آن‌ها منتظر حضورشان در جمع خانواده هستند و بی تردید دستگیری از چنین نیازمندانی اجری بزرگ خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044752

مهمترین اخبار ایران و جهان: