نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 19:18

هشدار جهاد اسلامی درباره هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل فلسطین الیوم، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تکرار ادعاها علیه کشور دوست و برادر سوریه و سایر کشورهای عربی از سوی نظامیان صهیونیست، در راستای تلاش سران صهیونیست برای تثبت قواعد درگیری به نفع ائتلاف حاکم در اراضی اشغالی و تلاش برای عبور از بحران داخلی است.

وی افزود: تکرار این ادعاها ممکن است مقدمه ای برای ترور فرماندهان مقاومت در دمشق، لبنان و یا غزه از جمله «ابو محمد عجوری» فرمانده گردان های قدس باشد و چنین اقدامی قطعا با واکنش قاطع و سریع گروه های مقاومت فلسطین را در پی خواهد داشت.

البطش همچنین از امت های عربی و اسلامی خواست تا در یک صف واحد برای مقابله با طرح ‌های صهیونیستی ایستاده و موضع قاطعانه ‌ای برای مقابله با تجاوزات مستمر علیه حاکمیت یک کشور عربی که در طول تاریخ رکن پایداری و پیروزی در مقابله با طرح‌های غرب بوده است، اتخاذ کنند.

گفتنی است، حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی در دمشق و حومه آن تاکنون ۲۰ کشته و زخمی بر جا گذاشته است.

بنابراین گزارش، در این حمله هوایی که در ساعت ۲۲ دقیقه بامداد روز یکشنبه رخ داد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از منطقه جولان اشغالی، مناطقی از دمشق و حومه آن را هدف قرار دادند که در نتیجه آن تاکنون پنج شهروند سوری شهید و ۱۵ نفر دیگر زخمی شده اند.

بنابر اعلام یک منبع امنیتی سوری، این حملات علیه مناطق مسکونی دمشق انجام شد و پدافند هوایی ارتش سوریه با اقدام به موقع خود توانست اکثر موشک‌های پرتاب شده را ساقط نماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045008

مهمترین اخبار ایران و جهان: