نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 15:59

امیر صباحی‌فرد: توفیقات در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی نویدبخش و راهگشا بود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی نوشت: توفیقات در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی در سال 1401 نویدبخش و راهگشا بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز سال نو و تقارن خجسته این ایام با ماه مبارک رمضان امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با گرامیداشت یاد شهدا، این ایام را به ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده ارجمند و صبور پدافند هوایی ارتش تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

تقارن خجسته ایام عید نوروز را که امسال با طلیعه ماه مبارک رمضان همراه است به همه هم‌میهنان عزیز به‌خصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم. 

سال ۱۴۰۱ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه رزمندگان جان برکف نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات متعدد سالی به یاد ماندنی و توأم با موفقیت‌های چشمگیر بود؛ رشادت‌ها و توفیقات به‌دست آمده در طراحی، تولید و افزایش بُرد سامانه‌های پدافندی و موشکی، اجرای طرح‌های همیاری، مردمیاری و محرومیت‌زدایی همه و همه نویدبخش و راهگشا بود. 

این سال را در حالی به پایان می‌رسانیم که نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد، متدین، با ذکاوت و پاک‌سرشت، گوش به فرمان ولی‌امر و مولای خود در راه دفاع مخلصانه و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سرتاسر مرزهای هوایی کشورمان از ارتفاعات صعب‌العبور و سر به فلک کشیده شمال غرب و غرب کشور و تحمل سرمای طاقت‌فرسا در زمستان این مناطق و نیز دشت‌های تفتیده جنوب و جنوب شرق کشور و همچنین نقاط حساس و راهبردی در شرق و شمال شرق کشور، در راه دفاع از حریم ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره پیشگام و پیش‌قدم بودند. 

به یقین تداوم آن، مستلزم تدبیر، برنامه‌ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی تمامی سازمان‌ها، آحاد و اقشار ملت عزیزمان است که اینجانب امید و اطمینان دارم که به لطف خداوند سبحان و با همت والای غیورمندان پدافند هوایی ارتش در سال پیش رو و سال‌های آینده پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی عرصه‌ها خواهیم داشت. 

امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوبی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در برابر خدا دل‌ها را جلا داده و توفیق بهره‌گیری از درجات این ماه خجسته در سایه انفاس قدسیه حضرت ولی‌عصر(عج) را مسئلت می‌کنم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103208

مهمترین اخبار ایران و جهان: