نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 02:24

موج جدید بارش‌ها یک شنبه وارد خراسان شمالی می‌شود

بجنورد_ رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی از ورود سامانه‌ جدید بارشی به این استان خبر داد و گفت: تا آخر هفته شرایط جوی ناپایدار پیش بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از هنگام ورود سامانه بارشی به استان بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته از بلغان و بدرانلو به میزان ۱۳.۱ میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: با خروج این سامانه از اواخر وقت امشب به تدریج کاهش ابر و برای فردا غبار صبحگاهی و آسمانی صاف تا قسمتی ابری در اغلب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از یک شنبه سامانه جدید بارشی به تدریج وارد استان می‌شود و تا اواخر هفته جاری ناپایداری‌های جوی را به همراه خواهد داشت.

مهری هاشمی با اشاره به اینکه بارش‌ها از مناطق جنوبی استان آغاز می‌شود و تا اواخر هفته در اغلب مناطق استان شاهد بارش‌ها خواهیم بود، گفت: این بارش‌ها ابتدا به صورت باران و از چهار شنبه به بعد به صورت باران و برف خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی ادامه داد: امشب کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای پیش بینی می‌شود اما از فردا تا آخر هفته به تدریج دما افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032508

مهمترین اخبار ایران و جهان: