نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 15:29

پیست اتومبیلرانی اردبیل سال آینده راه‌اندازی می‌شود

اردبیل- رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: پیست اتومبیلرانی اردبیل با تامین اعتبار سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب کشاورز ظهر شنبه در مراسم تجلیل از آفرود سواران اظهار کرد: پیست اتومبیلرانی در محوطه ورزشگاه علی دایی اردبیل با تأمین اعتبارات و با حمایت مسئولان و پیگیری‌های انجام شده سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی خواستار حمایت بیش از پیش متولیان ورزش و مسئولان استان از رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی شد و افزود: احداث و راه اندازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی استاندارد در استان از مهمترین مطالبه‌های ورزشکاران این رشته ورزشی است.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل بیان کرد: با حمایت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان راه‌اندازی شده و قرار است در مرکز استان هم راه‌اندازی شود.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ آفرود سوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلرله خوی به کمک زلزله‌زدگان شتافتند که امروز با حضور مسئولان استان از این آفرودسواران تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072052

مهمترین اخبار ایران و جهان: