نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 11:46

جمع آوری ۲۲۰ میلیون تومان برای کمک به محرومان در لامرد

لامرد- مسئول گروه جهادی سازندگی و همدلی شهرستان لامرد گفت: با کمک خیران ۲۲۰ میلیون تومان برای محرومیت زدایی در این شهرستان جمع آوری و هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از گروه‌های جهادی شهرستان لامرد که در طول سال در تلاش اند تا چهره محرومیت را از جامعه پاک کنند و به یاری آسیب‌دیدگان و نیازمندان می‌شتابند، گروه جهادی سازندگی و همدلی واقع در شهرستان لامرد است.

گروه‌های جهادی در شهرستان لامرد در طیف گسترده‌ای از امور نقش مؤثری را ایفا کرده اند که از جمله این فعالیت‌های اجتماعی می‌توان به تهیه مصالح ساختمانی با همت و همراهی خیرین و مردم، ساخت سرویس بهداشتی، یاری‌گر آسیب‌دیدگان و نیازمندان اشاره کرد.

علی پولادوش خندقی مسئول گروه جهادی سازندگی و همدلی شهدای لامرد و مهر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: طی شش ماهه اول امسال فعالیت‌های این گروه جهادی در راستای کمک رسانی به محرومان در حوزه ساخت و ساز منازل بوده این در حالی است که گروه‌ها و افراد زیادی در این طرح با این گروه جهادی همکاری داشته‌اند.

وی افزود: نمی‌توان زمان خاصی برای فعالیت این گروه جهادی عنوان کرد زیرا تمامی فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضای این گروه تابع زمان نبوده و در تمامی ساعات شبانه روز این افراد اقدام به خدمت رسانی به هم نوعان خود می‌کنند.

این فعال جهادی ادامه داد: جوانان و نوجوانان بسیجی به صورت گمنام در کارهای جهادی حضور پیدا کرده و خدمت رسانی به هم نوعان خود را نوعی تکلیف برای ادای دین می‌دانند.

او در ادامه در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته توسط این گروه جهادی نیز بیان کرد: طی شش ماهه اول امسال بیش از ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار برای محرومیت زدایی توسط این گروه جهادی هزینه شده که تمامی این اعتبارات نیز توسط خیرین جمع‌آوری شده است.

وی افزود: علی‌رغم این‌که بعضی از روستاهای شهرستان لامرد محروم هستند، اما در مواقع نیاز از هیچ کمکی به هم‌وطنان آسیب‌دیده اقصی نقاط کشور نیز دریغ نمی‌کنیم.

پولادوش خندقی تصریح کرد: با همت نیروهای جهادی از سال گذشته تا کنون کمک‌های قابل توجهی جهت بازسازی و تعمیرات واحدهای مسکونی خانواده‌های بی بضاعت جمع آوری شده و نیروهایی که در حال ساخت و ساز و تعمیر منازل افراد بی بضاعت هستند همه از نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف عمرانی اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1071396

مهمترین اخبار ایران و جهان: