نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 23:48

دوره توان‌افزایی امدادگران هلال احمر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دوره توان افزایی و بازآموزی امدادگران و نجات گران استان بوشهر در راستای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر ویژه نوروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر اظهار داشت: دوره توان افزایی و بازآموزی امدادگران و نجات گران در راستای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر ویژه نوروز سال جاری در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه از حضور امدادگران و نجات گران همه شعب استان بوشهر در دوره توان افزایی و بازآموزی خبر داد و افزود: ۱۵۰ نجات گر و امدادگر برادر در مرحله اول به مدت ۴۸ ساعت در منطقه گردشگری خائیز شهرستان تنگستان در حال فراگیری و بازآموزی آموزش‌های امدادی به صورت تئوری و عملی هستند.

وی یادآور شد: دوره توان افزایی برگزار شده علاوه بر بار علمی، جهت شور و نشاط امدادگران و آمادگی هرچه بیشتر آنان برای طرح نوروزی نیز انجام می‌پذیرد.

وی گفت: ضمناً مسابقاتی بین امدادگران در این دوره نیز برگزار شد و دوره توان افزایی در بخش خواهران نیز در همین مکان بزودی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041252

مهمترین اخبار ایران و جهان: