نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 01:15

لزوم آماده باش و خدمت‌رسانی مطلوب دستگاه‌ها به مسافران نوروزی

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم آماده باش و خدمت‌رسانی مطلوب دستگاه‌ها به مسافران نوروزی در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دالوند شامگاه پنج شنبه در ستاد سفر لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه سفرها نوروزی با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از چهارم فروردین ماه، خیلی زودتر شروع می‌شود و از اوایل اسفندماه ماه سفرها شروع می‌شود، اظهار داشت: در فرصت باقی مانده باید اقدامات توسط دستگاه‌های استان انجام گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های سال گذشته در این رابطه باید رفع شود، گفت: مصوبات و کارگروه‌ها در این رابطه مشخص شده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه فرمانداران و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری حفاری‌ها را از ۱۰ اسفندماه در سطح شهرها ممنوع کنند، گفت: در این راستا نظارت‌های لازم صورت گیرد و قبل از این تاریخ اصلاح و ترمیم آسفالت و … صورت گیرد و سیمای شهرها برای ایام نوروز و حضور گردشگران در استان آماده شود.

دالوند با اشاره ظرفیت اماکن اقامتی و اسکان‌ها در استان، گفت: در این راستا در سال گذشته آمادگی لازم وجود نداشت و موجب شد که مسافران با مشکل و چالش مواجه شوند.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌ها در این رابطه و اعلام آماده باش تمامی اماکن اقامتی و اسکان در استان، بیان داشت: دانشگاه لرستان، علوم پزشکی و آموزش و پرورش بیشترین ظرفیت را برای اسکان دارند و در این راستا کاستی‌ها را رفع کنند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان شیفت بندی شوند و تیم‌های مستقر مشکلات را در این رابطه رفع کنند، گفت: مشکلات ورودی و خروجی شهرها نیز رفع شوند و دستگاه‌های که قرار است در ورود و خروجی شهرها مستقر شوند، همه در یک مکان استقرار پیدا کنند تا خدمات بهتری را بتوانیم ارائه دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041208

مهمترین اخبار ایران و جهان: