نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 15:28

اولویت استان قزوین در حوزه کشاورزی ارتقا ضریب آب به درآمد است

قزوین- استاندار قزوین گفت: اولویت عمده استان قزوین در حوزه کشاورزی اصلاح نحوه مصرف آب و ارتقا ضریب آب به درآمد است .

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در آئین رونمایی از سند الگوی کشت استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین در حوزه کشاورزی، دامپروری و بسیاری از موضوعات دیگر حرف برای گفتن دارد و در روزهایی که در حوزه تولید دام و طیور مشکل داریم تلاش فعالان این بخش به صورت مجاهدانه در حال انجام است و باید قدردان این مجاهدت‌ها باشیم.

وی افزود: بخش کشاورزی و آب از جمله مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف پیش رویِ استان در حوزه پیشرفت و تعالی اقتصادی استان است که امیدواریم با تدابیر انجام شده بتوانیم در این زمینه قدم برداشته و منجر به ایجاد رشد اقتصادی، اشتغال و تولید غذا شویم.

اعلایی گفت: اولویت عمده استان در حوزه کشاورزی اصلاح نحوه مصرف آب و ارتقا ضریب آب به درآمد است که در این مسیر از ابتکارات و خلاقیت‌ها و همچنین از روال‌های رایج استفاده خواهیم کرد تا افزایش محصول و بازاریابی در این حوزه محقق شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: اصلاح الگوی کشت یکی از اولویت‌های اصلی در حوزه کشاورزی و بهره وری از این حوزه است و استان قزوین باید در این موضوع نقش آفرینی مناسبی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: استان قزوین در طرح اصلاح نظام یارانه‌ای کشور تدابیر خوبی را اتخاذ کرد و همراهی فعالان کشاورزی و دامپروری هم بسیار خوب بود و باید از این فعالان حمایت‌های مطلوب‌تری صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074608

مهمترین اخبار ایران و جهان: