نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 14:12

دستگیری ۷۴ نفر فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۷۴ نفر فروشنده مواد مخدر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عوامل انتظامی در سطح شهرستان ساوجبلاغ در بهمن ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی ۱۱ کیلو و ۱۰۴ گرم انواع مواد مخدر را کشف، ۷۴ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۱۰۶ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح امت حزب‌الله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ متذکر شد: باورهای غلط و نادرست نوجوانان و جوانان نسبت به معضل مواد مخدر، موجب گرایش آنان به این آسیب می‌شود که آگاهی و توجه والدین به این آسیب در محیط خانواده قطعاً از گرفتار شدن فرزندان در دام اعتیاد پیشگیری می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068052

مهمترین اخبار ایران و جهان: